söndag 31 januari 2016

Shoppingdag

Igår åkte jag och min syvän Ulla till Birgit på Trä i Tyg och handlade på oss lite tyger, hon hade annonserat att hon fått hem en massa nytt. Jo tack det hade hon och fina tyger dessutom. 
Några fler svarta blev det också men dom hade jag lagt in i skåpet när jag fotade och tänkte inte på dom. Jag fick även med mig några lådor med tyg till dagens Sykurs dag! 
Birgit hade köpt hem ett kit med linjal och ergonomisk rullkniv med en skår i för att testa, den skickade hon med oss. Jag provade när jag kom hem och blev helt såld -den måste jag ha. 

Jag undrar om hålen har någon speciell funktion? Måste läsa igen pappret som var med. Någon som har denna och har erfarenhet av den? Synpunkter mottages tacksamt! 

Nu ska jag fixa det sista och sen bege mig mot ett härligt sygäng!

Må gott!
Heléne

1 kommentar: