onsdag 13 januari 2016

Repris

Ja idag blir det lite repris skulle man kunna säga. Jag har sytt klar duken till min barndomsvän Pernilla, i förra inlägget visade jag den utan avslutningskanten och skrev att den upplevdes mönstrig och att det skulle se annorlunda ut med kanten på, avgör själva:

Lägger in bilden jag skriver om

Nu återstår att se om hon tycker om den och vill ha den :-) Eftersom jag vet att "smaken är som baken" tar jag aldrig illa upp om någon säger att dom inte gillar färgen/mönstret eller vad månde vara, det är ju bara att göra en ny. 
Jag har också sytt en beställning på 10 migränkuddar, dom blev populära dom

Jag såg en bild på någon sida på Facebook på en jättefin Quilt som jag blev sugen att sy, så idag har jag fått hem tyger från Quiltstugan men jag är rädd att en balipop inte räcker

Jag börjar väl så får vi se hur långt jag kommer. 

Må gott!
Heléne

7 kommentarer:

  1. Tack tack för din länkning med solig Bambikram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Så snygg löparen blev. Den vill hon säkert ha.

    SvaraRadera
  6. Den blev mycket lugnare med 'lukkekant' och jätte snygg.
    Du får kanske köpa med balipop till ditt projekt.
    Ha det så bra.

    SvaraRadera
  7. Din duk blev fin.
    Vad innehåller dina migränkuddar?
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera