onsdag 29 januari 2014

Niorutan

Hör och häpna, jag har aldrig sytt niorutan men tänkt många gånger! ;-) Läste nu ikväll Lappe-Gretes blogg där hon sytt dukar med just den rutan, jättefina va dom. Jag blev så sugen att prova så nu har jag skurit ut rutor för att testa.
Vad tror ni om denna kombo? Återkommer när jag sytt ihop dom. 

Firar ikväll att min blogg har haft 10000 besök, det trodde jag inte för några månader sen när jag startade den. Tack alla läsare för det och Tack alla som kommenterar, det är väldigt kul och inspirerande!!

Må gott!
Helene

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar! Morsomt at du ble så inspirert at du startet opp med en gang! Du har valgt fine farger!
    Jeg har falt for dine tepper av typen du viser i forrige innlegg. Bare jeg får unna noen flere løpere og påbegynte prosjekter, skal jeg prøve den .
    Ha en fin ukeslutt!

    SvaraRadera