tisdag 14 januari 2014

Nån som har en necce?

Tandläkarbesök innebär att tandborste o tandkräm ska med och packas lämpligast i en necessär eller hur?! Ja om man har någon vill säga!! Jag har sytt massor och så här såg den jag använde till tandis ut:
Jo det är sant! Jo visst har jag några men dom är full av grejer och en jättenecce kan man ju inte ta. Men vid tillfälle ska jag sy mig en.

I kväll har vi fortsatt Stort och lätt kursen, alla är så ivriga och flitiga!
Här är två till utlägg


Ikväll hade vi en gäst som kollade in vad vi gör, hon är lite sugen att börja så jag hoppas att vi övertygade henne att hänga på!

Må gott!
/Helene

3 kommentarer:

  1. Kolla in denna länken http://janeweston.blogspot.se/p/tutorials.html

    SvaraRadera
  2. Hihi... känns igen det där att vara utan nesse, och plastpåsen som åker fram istället :)

    SvaraRadera