söndag 27 april 2014

2 nykomlingar

Jag har fått äran att sy täcken till 2 nya små bäbisar. Jag tycker verkligen att det är en ära, dels att givaren ger mig förtroendet och sen när man får höra/se att mottagaren tycker om det - jättekul!
Hemlisen jag sydde på förra veckan har nu nått mottagaren och jag får det här på min Facebook sida med fina tackord då blir man glad ända in i själen
(Jag har fått lov att använda bilden)

Täcket jag hållt på med den här veckan har också kommit till sin nya ägare idag och det blev så här 

Idag har jag inte sytt något alls utan virkningen kom fram en stund i solen istället.

Må gott!
Helene

3 kommentarer:

  1. Så söta täcken! jag tror alla skulle bli glada om de fick ett sådant fint täcke!
    Gun A

    SvaraRadera
  2. Men vilka underbart fina täcken! Den sovande nallen var helt underbar. Kan tänka mig att dessa täcke är populära.

    SvaraRadera