måndag 14 april 2014

Måndag igen

Ikväll skulle jag ha sytt på den "annorlunda Yvette" väskan, men jag tror inte det blir bra som vi tänkt, så jag ska prata med min vän och se om vi ska tänka om. 
Istället blev det 2 necessärer och ett vetehjärta.


Med den här bilden försöker jag inspirera och hänvisa till Bambis "Visa och Berätta" måndag, gå in på http://bambisyr-evaj.blogspot.se och låt dig inspireras av denna otroligt roliga hobby vi har!  Där finns massor av inspiration i olika tekniker, färgval o så

Må gott!
Helene

7 kommentarer:

  1. Ibland kanske man ska sova en natt till på sömnaden så man inte förhastar sig...
    Jättefin necessärer och vetekudde du INSPIRERAR oss alla med idag!!Tack för du länkade till Visa och Berätta,måndag/Bambikramar

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den med katterna mest, jättefin.

    SvaraRadera
  3. Och du och vännen är överens :)

    SvaraRadera
  4. Gillar dina nessar jättemycket! Har inte provat det mönstret ännu men det blir jättefint! Sedan tycker jag så mycket om dina vetehjärtan! Är det ett eget mönster, eller?
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Tack Eva! Mina vetehjärtan är bara hjärtan med en ficka på att stoppa i händerna. Dom är populära! Sen använder jag ekologiskt vete för det luktar inte!

    SvaraRadera
  6. Den här modellen av necessär som Du sytt är väldigt söt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera