söndag 13 april 2014

Söndag vid symaskin

Idag har jag suttit lite vid symaskin, jag har sytt klart mitt hemliga projekt! Och en Susie necessär som var beställd


Måste ta mig i kragen och sy upp lite nessar så jag har. Nu och då frågar folk om jag har och då är det bra med ett lager. 
Men härnäst står en Yvette på tur och inte en vanlig sådan utan den här ska bli lite annorlunda, en kompis som ska skoja lite med en släkting! Ni ska få se jag lovar!

Må gott! Nu är det lite Mästarnas mästare på schemat.

Helene

2 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga färger ihop. Necessärer är ju så förbaskat roliga att sy så innan man vet ordet av har man ett ganska stort lager tycker jag. Har inte provat denna modellen ännu, men får nog göra det. De blir ju väldigt snygga.

    SvaraRadera
  2. Fin nesse, visst är de roliga att sy.

    SvaraRadera