tisdag 8 april 2014

En sykurskväll

Igår kväll hade vi sykursträff, eller jag vet inte om jag kan kalla det sykurs längre för alla börjar bli så självgående så jag får sytid också! 
Vi var bara fem st.
Anki sydde på sitt täcke av en Balipop i stripsmart teknik och en necce med vinylficka

Maritha sydde på sin Yvette väska

Evy sydde en necce med vinylficka och började på en kudde av resterna från sitt stora täcke

Ingela sydde på sin Fåröväska och en necce med vinylficka 

Här är kvällens neccar med vinylficka, jag tror alla ville göra fler... 

Själv sydde jag på två Marilyn neccar

Ikväll har jag påbörjat ett hemligt projekt, vi får se om jag får lov att visa upp det så småningom.... Men en tjuvtitt bjuder jag på

Till sist vill jag Tacka för alla fina kommentarer jag får här på min blogg! Det värmer och är så kul att läsa andras tankar! Och det inspirerar!! 
Dessutom firar jag lite för gårdagen var en rekorddag för mig med antal besökare på bloggen! 

Må gott!!
Helene

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt nya besöks rekord det är du värd efter allt fint du syr!!
    Det såg ut som ni hade en toppen kväll igår och mycket fint syr ni allihop!!Kramar från Bambi

    SvaraRadera