fredag 10 oktober 2014

Vinnaren är......

I onsdags hade jag en liten utlottning i mitt inlägg för att jag firade att bloggen fyllde 1år. Nu har jag dragit vinnaren och det är:

Grattis Lisbeth, maila mig din adress så kommer snart tygerna i brevlådan. 
Min mailadress är heleneadamsson@gmail.com

Tack till alla för era fina kommentarer både på Facebook och här på bloggen! Och som Dollandesign skrev, att hade vi inte haft våra bloggar hade nog inte våra vägar mötts! Det är så sant! 

Önskar er alla en riktigt trevlig helg, några kanske syr, jag ska försöka få lite sytid. Har idag börjat ett nytt stickprojekt efter att det förra blev klart (bara halskanten kvar). Bild kommer senare om du blev nyfiken! Så nu är jag ju lite ivrig att sticka på, men det är perfekt "sitta framför tvn pyssel" tycker jag! 

Så här ser garnhögen ut till mitt nya projekt. Och nästa efter det, har man inte nog att göra så skaffar man sig som det heter!! 


Må gott! 
Heléne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar