måndag 13 oktober 2014

Babytäcken

Jag får ofta frågan att sy babytäcken. Ett tag låg ett av mig sytt babytäcke i mest varje vagn på byn. Nu bor vi ju i ett litet samhälle så vi snackar ju inte 1000 tals ;-) Men jag tänkte försöka inspirera med några av de senaste jag sytt i Bambis "Visa och berätta måndag" den finns på hennes blogg http://bambisyr-evaj.blogspot.se hon inspirerar oss idag med ett jättefint barntäcke som hon sytt i en utmaning! 
Apropå utmaning, jag skrev en kommentar på en blogg och antog en utmaning men minns inte vad eller vart!! Någon av mina bloggläsare som haft en utmaning ute nyligt? (Skäms)

Här är några bilder på några täcken, storleken är lämpliga för barnvagn.









Ja det här var ett axplock.

Må gott!
Heléne

3 kommentarer:

  1. Vilka fina små täcken du har sytt, de små måste sova gott i/på dem.
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  2. Här var det INSPIRATION ka jag säga !!!!Ljuvliga barmtäcken som du visar och länkar idag till Visa och Berätta måndag!!Tack Helene/Bambikram

    SvaraRadera
  3. Den 7 oktober hade jag ett blogginlägg om "min höstutmaning" till Er.
    Kanske är det just detta inlägg som Du tänker på?

    Dollandesign

    SvaraRadera