söndag 12 oktober 2014

Skynda skynda

Jag har fortfarande några utlovade projekt ogjorda så idag bestämde jag mig för att se till att få undan lite. 
Det blev en Fruntimmersväska i höstfärger.


Och en necessär 


Och två väskor är påbörjade, väntar på  att höra om någon av dessa är vad min vän tänkt sig innan jag fortsätter med dom.


Idag gav jag bort tröjan jag gjorde klar igår, det var lille Edvin som fick den. Jag är hans gammelmoster, och så här glad blev han den lille sötnosen 


Nu går vi mot ny vecka och skolan drar igång igen, ska bli kul även om praktikveckorna var väldigt roliga och lärorika. 

Må gott! 
Heléne 

1 kommentar:

  1. Klart ......spelar ingen roll tar vilken väska som helst hihi..... sötnosen har fått en snygg men också varm och skön tröja.
    Ha det gott på dina praktikveckor!!Kramis

    SvaraRadera