onsdag 8 oktober 2014

1år!

Idag är det 1år sen jag startade bloggen!
Tänk vad många nya vänner jag fått! Vänner som jag aldrig träffat men som genom vårat gemensamma intresse känns som man känt hela livet! 
Jag tänkte fira med att lotta ut två tyger till någon som skriver en kommentar under det här inlägget. På fredag kl 18 drar jag vinnaren!
Vinsten är dessa tyger:


För några inlägg sedan visade jag en topp på ett täcke jag sytt, någon frågade då efter mönstret så idag delar jag med mig av det, jag har inte gjort det själv utan fått det och det finns ingen copyright på det så jag antar att jag får dela med mig.
Minns ni det här?

Här kommer mönstret

Utläggningsschemat

Lycka till!

Må gott!
Heléne

9 kommentarer:

  1. Stort Grattis Hele´ne tänk vad fort ett år går....Jag är så glad att få att träffa dig och din hobby här på nätet nu hoppas jag att vi kan få träffas någon gång i verkligheten också vore så kul.....Lycka till med att utveckla och INSPIRERA våran hobby på din fina bloggsida/Bambikram

    SvaraRadera
  2. Grattis Helene! Ett snabbt år med många inlägg och mycket inspiration! Alltid lika kul att följa det du gör, jag hänger med och ser fram emot ett nytt år med dig på bloggen! Kram
    /Ally-Marie

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt första år med bloggen. Man får mycket inspiration när man är inne på din blogg, tyger, mönster, bakning, ja allt möjligt skriver du om. Jättekul att läsa.
    Hälsningar Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Vad kul, Heléne! Grattis till ett år! Ja, tiden marscherar på snabbt - men vi hinner ju göra lite under tiden också;-) Tusen tack för att du delar med dig av mönstret - den är nu på min "to-do-lista".
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Grattis Helen på 1-års dagen :). Du gör så många fina grejor man blir inspirerad av så fortsätt så, och sen hoppas jag vi träffas framöver för någon sydag (om min maskin blir lagad tills dess). Tack//Marre

    SvaraRadera
  6. Grattis på 1-årsdagen. Du gör så mycket fina saker och det var kul att fått träffa dig på syhelgen i Möklinta

    SvaraRadera
  7. Hoppas du fått mersmak efter första året och fortsätter blogga till glädje för oss läsare! Jag är gärna med och tävlar om tyg! Det kan man aldrig få för mycket av.....man får bara mer inspiration♥ Dille64 (på insta) //Eva

    SvaraRadera
  8. Visst är det trevligt att "blogga"!
    Om vi inte hade börjat blogga , Du och jag, så hade vi nog aldrig "kommit i närheten" av varandra.
    Och jag är glad över att kunna "besöka Dig" på Din blogg och få tips och ideér, som det nu är.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  9. Grattis på 1-årsdagen. Så himla kul att du finns i bloggvärlden så man enkelt kan följa allt fint du syr. Då blir du inte så långt bort heller. :) Kram

    SvaraRadera