söndag 18 maj 2014

Rosetta

För några veckor sedan blev jag tipsad om att Quiltbiten hade extra erbjudande för att fira sitt 10års jubileum tror jag att det var. Jag gick in och beställde lite fina tyger och på köpet fick man deras nya mönster Rosetta. 
Idag har jag sytt min första Rosetta, den påminner om Resklara men här gjorde man lite annorlunda med dragkedjan.


Vädret är fantastiskt så det blev självklart sömnad på altan men nu ska det plockas undan för nu blir det grillat och kanske ett glas rosé.

Må gott!
Helene

6 kommentarer:

  1. Jätte söt är din nya necessär!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. En rosetta med rosor, fint!

    SvaraRadera
  3. Tänk, så många nya mönster det "jobbas fram" till förmån för oss syintresserade!
    Och Du gör mig nyfiken på Rosettamönster nu.

    Dollaandesign

    SvaraRadera
  4. Flott mappe! Og flotte tepper du har vist i de siste innleggene!

    SvaraRadera
  5. Den var verkligen fin. Ser väldigt praktisk ut.

    SvaraRadera
  6. Vilket fint rosentyg du valt till denna nessesär underbart fint
    Karin

    SvaraRadera