fredag 30 maj 2014

Hur det kan bli

Idag var jag och min man på promenad. Vi gick förbi byns lilla garnbod och jag såg en så söt tröja i fönstret. Några minuter senare går jag ut med en påse i handen och ett nyinköpt projekt!


Jag tycker det är mysigt att sitta ute på somrarna med stickning/virkning, så det här är mitt sommarprojekt. För hela sommaren kommer det ta för jag är inte särskilt snabb vad gäller stickning. 
Dessutom så fick jag börja om 3!! gånger innan jag fick till mönstret!

Tack alla som kommenterade förra inlägget, kul att läsa vad andra pysslar på med. 

Imorgon blir det en tur till Revsund och Trä i tyg för att inhandla baksida och vadd till mitt "lövprojekt".

Må gott! 
Helene

1 kommentar:

  1. Så härlig tröja du skall sticka. Tårtan ser också väldigt härlig ut. Nu blev jag sugen på något gott:-))
    Gudrun

    SvaraRadera