söndag 15 november 2015

Kuddarna klara

Nu har jag sytt klar kuddarna till äldreboendets lotteri på 1:A advent, hoppas de får in mycket pengar till sin trivselkassa! 


Jag håller också på med en duk

Dessa applikationer kommer från Solbritt & Marias "Rudolf & Son" och "Under misteln".

I helgen har jag varit på en hemlig resa full av överraskningar, god mat och dryck. Vi fick våra naglar fixade av nagelterapeut Madeleine Teland

Det här är mina naglar

Jag har länge velat göra mina naglar och nu äntligen! Tack till min kära vän Jenny  som ordnade denna resa för mig och mina systrar Anki och Maritha. Jenny  har vi "adopterat" som vår syster :-)
En helg att leva länge på! En riktig må bra helg! Vad gör ni när ni känner att ni mår så där extra bra?

Må gott 
Heléne

1 kommentar:

  1. Vilka fina kuddar du sytt! Säkert kommer de att bli uppskattade. Härligt med en må bra-helg! Kan man säga att jag haft också. Igår en tur till min tygaffär för att handla upp lite av mina födelsedagspengar och sen sy för hela slanten. Jag mår jättebra när jag hinner sy - och sy mycket!

    SvaraRadera