måndag 2 juni 2014

Samla inspiration

Måndag, Bambis "Visa och berätta". Idag har jag ingen ny sybild att visa upp men håll tillgodo med en för mig favorit. Nämligen catwalk
Som bonad eller

Som kudde.

Själv ska jag idag låta mig inspireras av andras fina alster på Bambis sida http://bambisyr-evaj.blogspot.se
Kanske har du hittat hit genom min länk där, då önskar jag dig välkommen att titta runt på min blogg, kanske något faller i smaken. 
Jag intar nu ryggläge på en favoritplats och surfar runt!

Må gott, njut av sommaren!
Helene

5 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i Helene ,,,,ligg kvar och bli INSPIRERAD av allt vi delar med oss och som du ger oss.Tack för du vill länka denna måndag till Visa och Berätta!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Nu hamnade nog min kommentar på fel inlägg :))
    Det är ju här fina kattparaden är. Framför de söta husen :))

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig catwalk och husen gillar jag.

    SvaraRadera
  4. De ser ut som Du har en härlig favoritplats!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt med husen och katterna, gillade verkligen det mönstret. Men nedersta bilden ser ju onekligen VÄÄÄÄLDIGT trevlig ut. Hammock står på min önskelista. Må så gott!

    SvaraRadera