måndag 30 juni 2014

Yvette 7

Jo det är så att jag nu har sytt min 7:e Yvette! Men nu känner jag mig ganska nöjd på dom. Men jag tror inte att det är den sista :-) 

Under söndagen sydde jag även på min utmaning som jag fått av Pernilla Linered, den ska redovisas v31 när vi ses så därför kan jag inte visa annat än den här bilden
En ledtråd kanske? 

Måndag idag och då länkar jag till Bambis "visa och berätta" http://bambisyr.evaj.blogspot.se

Går mot min sista dag på jobbet sen får vi se vad som händer. Fick jättefina blommor, god choklad och fina ord av mina "kunder" eller vad jag ska kalla dom, jag har sett dom som kollegor under dessa år!

Må gott!
Helene

2 kommentarer:

  1. Försöker igen och ser om min kommentar går fram.....Tack snälla för din INSPIRERANDE blogg som du länkar idag!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. 7 stycken Yvett väskor! Det var inte dåligt, skall sy min första i sommar.
    Lycka till med utmaningen!
    Må så gott

    SvaraRadera