söndag 9 februari 2014

Fler presenter

Idag har det blivit lite presenttillverkning. Jag sydde klar duken jag började med igår

Sen sydde jag några småförvaringar

Har idag lyssnat klart på "Augustiresan" av Anna Fredriksson, så nu håller jag på att ladda ner "Tango för vilsna själar" av Lucy Dillon. Hon skriver verkligen såna feelgood romaner. Jag är egentligen mest för deckare men att lyssna är det nog bäst med romaner eftersom jag oftast syr när jag lyssnar och då missar man inte något som kan vara "avgörande" i en mordutredning.

Idag uppmanade Bambi på sin blogg oss läsare att rengöra symaskinerna, jag gjorde faktiskt det igår, man fattar inte att allt damm får plats. Sen när man gjort det spinner symaskinen som en katt!

I morgon måndag, -Ny vecka, nya möjligheter.
Min dotter åker till Umeå för att tävla i måleri DM! Tufft tycker jag, snacka om att vi är stolta över henne!
Lycka till Lina hoppas det går bra, men viktigast är att du har kul!!!

Må gott!
/Helene

3 kommentarer:

  1. Vilken lycka för den som får dessa presenter du sytt i helgen!!Underbara saker!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Härliga presenter - och de små förvaringarna är ju dessutom så jätteroliga att sy!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Härliga löpare du gör. Även förvaringarna som ju är toppen. Har sytt några själv och är stormförtjust i dem.

    Ha det gott!

    SvaraRadera