måndag 3 februari 2014

Februari

Tänk det är redan februari! Nu går det fort framåt. Ikväll har jag funderat lite på nästa projekt, vad av allt jag vill göra ska jag ta itu med? Jag tror det här lilla projektet ligger bra till
Det ska bli en bonad, jag köpte tygkit på Syfestivalen i höstas av Tyger & Ting. 
Men först ska jag nog sy några till förvaringar med vinyl, kan vara bra att ha som småpresenter. Dessutom är det kul att sy något litet mellan dom större projekten. 

Nu ska jag kika in till Bambi och hennes "Visa och berätta" måndag, kanske blir jag inspirerad av någon där, att testa något nytt och kul. Titta in där du med på http://bambisyr-evaj.blogspot.se

Må gott!
Helene

1 kommentar:

  1. Håller helt med dig ...syr själv små necessärer då och då ,,jättebra presenter.
    Nu är jag nyfiken på vad denna tyg hög skall bli !!Tack Helene för du INSPIRERAR oss med din fina bloggsida och att du vill länka till Visa och Berätta.måndag!!Bambikram

    SvaraRadera