onsdag 19 december 2018

Hösten

Nu var det väldigt länge sen jag publicerade något här på bloggen! Helt overksam har jag inte varit även om det inte har varit full fart, detta på grund av problem med min sköldkörtel och inspirationen försvann lite för mig när mitt främre korsband nästan gick av helt då blev det för mycket och orken har inte funnits riktigt men nu är jag på väg tillbaka! Här kommer några bilder på vad jag pysslat med






Jag har stickat en hel del. En utmaning för mig själv blev att sticka mönster på raggisar, har gjort det på tröjor och koftor men hade fått för mig att jag inte kunde på strumpor.....

























En del kläder har det blivit både till mig själv och andra. Med de två nedersta dressarna vann jag månadens pris på Jonic textil, det va ju superkul tycker jag! 
En hel del lappteknik har det också blivit men det visar jag en annan dag! 

Må gott!
Heléne

2 kommentarer:

  1. What wonderful clothes for the children! The best dressed in town. =) I have never been able to make knitting needles make anything worth wearing, so I do appreciate those who can. Your socks are lovely!

    SvaraRadera