måndag 16 maj 2016

Skärmattan...

...behöver också vårdas så jag har beställt en slipare för skärmattan. Den kom tillsammans med månadens tygpaket

Så nu är skärmattorna fräscha och fina och kan nyttjas länge till. Rullknivens blad har också slipats.
Av tygerna tror jag att jag ska sy mig en ny väska. De kan man ju aldrig få för många av! 

Fräscha skärmattor och rullknivsblad inspirerar jag med idag hos Bambis "visa och berätta måndag" http://bambisyr-evaj.blogspot.se/?m=1 kika in där du med! 

Må gott på denna annandag pingst!
Heléne

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Hade ingen aning om att man kan slipa skärmattan.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller! Var hittar jag en sådan???

    SvaraRadera
  3. Och inte jag heller. Verkar ju toppen att kunna fräscha upp skärmattan. Kanonbra info.

    SvaraRadera
  4. Vilken smart grej men var finns sånna? Kram Immi

    SvaraRadera