onsdag 10 september 2014

Snart ny ägare

Jag har sytt ett babytäcke åt en nyfödd. Ska överlämna det i morgon till den som beställt så hela täcket kommer på bild så småningom. Här får ni ett smakprov. 

Tygerna kommer från Trä i Tyg i Revsund.

Ni som följer min blogg vet att jag och mina arbetskamrater blev varslade i våras , vi var 11st som helt plötsligt skulle finna nya vägar. Många de flesta har faktiskt fixat nytt jobb, går i skolan eller som Jenny som nu tömmer hela sitt hem för hon ska till London och jobba som Nanny! Häftigt va!! Eller som Caritha som tagit över sko/kläd affären på byn, idag var jag in och hälsade på henne och köpte nya arbetsskor, för på måndag ska jag ut på praktik!! Ja det slank med ett par promenadskor också. På önskelistan hamnade även ett par Ecco höstskor!

Må gott! 
Heléne

2 kommentarer:

  1. Jättemysigt babytäcke du sytt Helene!!Jag vill önska dig lycka till på måndag och hoppas du kommer att trivas i din nya roll/Bmbikram

    SvaraRadera
  2. Söta nallar på täcket du sytt, fina färger. Lycka till på praktiken.

    SvaraRadera