måndag 18 augusti 2014

Några till

Igår blev det några necessärer/förvaringar, 
Den här efter Textilias mönster "Den lilla väskan" nu sydde jag den i ett tyg, minns ni den förra?
Som jag sydde av scraps som jag skurit upp i 2,5" kvadrater.

Sen blev det ett pennfodral tills jag ska sätta mig i skolbänken
Det här är Quiltbitens lilla "Rosetta", väldigt lämplig storlek tycker jag.

Idag tänker jag delta i Bambis "Visa och berätta" måndag, gå in på http://bambisyr-evaj.blogspot.se och se på alla fina alster som länkas där!

Ha en fin vecka och må gott!
Heléne 

3 kommentarer:

  1. Underbara necessärer /förvaringar både när det gäller tygval och modeller du INSPIRERAR oss med idag!!Tack för du länkar till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Härliga necessärer du har gjort! Alla lika fina, tycker jag! Men tyget med jeansen på tycker jag var väldigt häftigt!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Jättefina necessärer....ja den med jeansen var gôrhäftig!
    kram

    SvaraRadera