fredag 7 mars 2014

Sykväll

Igår hade jag sykväll med mina systrar, jag gjorde klar lite alster som det fattades tyg till att kunna få färdiga direkt. Det blev två kuddar och en duk.

Mina systrar började och sydde nästan klar varsin Resklara.
Här är jag och Anki

Här är Maritha som konsentrerade sig

Anki bjöd på middag så vi hade en härlig vardagskväll med guldkant!

I tidigare inlägg berättade jag att jag lagat en jacka men glömt fota. Nu har jag fått låna en bild av lilla Eiras mormor så då kan jag dela med mig. Mormor är en fd arbetskamrat och mamma är en fd klasskamrat - ja så är det när man bor på liten ort, alla känner alla! :-)
Jackan fick lite längre livstid och flickan var nöjd. 

Jag har fått veta att det från vissa geografiska håll är svårt att kommentera på bloggen pga ordverifieringen så jag tog bort den, men tyvärr så måste jag lägga tillbaka den för även jag har drabbats av dessa trista mail, dock har inget kommit till bloggen bara mailen. Men man vet inte vad dom kan innehålla, hoppas på överseende med detta!

Må gott och Trevlig helg!
Helene

2 kommentarer:

  1. Jackan blev fin med namnet bakpå.
    Jag får också anonyma mail till min mail-box och dem öppnar jag aldrig. Jag kan däremot läsa dem i bloggen. Gå in på Utforma (uppe till höger) och klicka på Kommentarer i vänsterspalten. Där finns en rubrik Skräppost. När du öppnar den kan du se vad de skrivit och sedan kan du radera allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Wivi, nu har jag raderat alla!
      Trevlig Helg till dig!

      Radera