torsdag 24 oktober 2013

Vinst

Jag VANN! Igår kom min vinst på posten, ja vad vann jag då? Jo ett mönster från Syverkstan Helena Brorhed. Det va piratmönstret och då passade jag på att köpa det lite mer flickiga mönstret. Å vilka mönster! Vilket arbete hon lagt ner på att göra dom! Ska bli kul att sy. Tanken är att börja göra två pirattäcken till två små busar. 

Helena gör så mycket fint, härliga färger använder hon när hon syr upp sina mönster man blir så inspirerad, har du inte sett hennes mönster så titta in på www.syverkstan.net 
Idag har jag varit och tagit ner utställningen, mitt mål var att få sälja 10 saker, och det lyckades med råge! Jättekul! 
Nu packa det sista inför syfestivalresan!
Räkna med inlägg därifrån!
Må gott!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten och försäljningen!!Samt passa nu på och njut av allt fint du får se/Bambikramar

    SvaraRadera