måndag 28 oktober 2013

Klädsömnad

I helgen var jag på ABBAmuseumet, det va kul fast det va väldigt dåligt organiserat vid insläppet, hur mycket folk som helst. Tur att vi hade förköps biljett! Roligast var att se alla scenkläderna, dock inte så kul att kolla sömmarna! Jag har sytt en hel del kläder men aldrig något som sett ut så! 
Å jösses vad smala de va! Dom här läckra kläderna minns väl de flesta!

Nu är jag på väg hem från Ikea i Sundsvall där jag inhandlat nya hyllor till syrummet för nu ska det bli lite ordning o reda där, får vi se om jag kan vara kreativ i ordningen, jag är ju van att ha det lite kaosartat omkring mig!
Må gott!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att få inhandla saker till syrummet. Städade mitt syrum igår efter avslutat sömnadsprojekt och tänk vad man kan hitta i röran ��. Lycka till.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer bli så bra, ikväll ska jag börja packa in.

      Radera
  2. Saknar dig idag......Bambikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Eva men jag har ju inte sytt något att visa upp, men jag kommer igen....

      Radera