söndag 1 januari 2017

2017

Gott Nytt År! Årets första dag, en av mina favoritdagar! Jag städar alltid bort julen den här dagen, det gillar jag! Nytt år känns som att man har en massa möjligheter framför sig. Tänk allt nytt jag ska lära mig! 
En annan sak är alla planer på vad som ska sys framöver. Jag har idag påbörjat att beta av listan på dukbeställningar som jag har

Något annat jag ser fram emot är Quiltpassions klubb, sy förvaringar. Jag har fått ett paket och ska på tisdag börja sy den

Självklart vill jag lära mig nya tekniker , det om något är utvecklande. Sen brukar det alltid dyka upp något efter vägen. Något man ser på någon blogg eller på Facebook som någon annan har sytt. 

Undra om ni läsare har några planer för vad som ska sys under året?

Må gott!
Heléne

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År! Vad spännande med förvaringsklubben. Har bara hört att det har blivit en succe. :) Den där som du har lagt bild på har jag mönstret till, så den ska jag också sy. Kul. Är ett av mina tänkta projekt under året. KRAM

    SvaraRadera
  2. Att lära sig nya tekniker är både spännande och utvecklande, tycker jag.
    Och som Du skriver, det finns så mycket inspiration på bloggar som man får lust att också "pröva på".

    Dollandesign

    SvaraRadera