fredag 8 april 2016

Rosa och brunt

Rosa och brunt tycker jag är en fin kombination. Här har jag använt dom färgerna i ett babytäcke, dessa tyger är köpta hos Anna på Butiken Annalunda

Baksidan är detta ljuvliga flanelltyg som jag köpt hos Birgit på Trä i Tyg

Idag fick jag månadens tygpaket i brevlådan från Gittan på Quiltstugan, se vilka fina, det blir nog någon herrnecessär tror jag

Dessa tre är de jag handlar nästan alla mina tyger hos. Tack kära ni för all service jag får av er! 

Den här veckan har jag tagit ett beslut jag grunnat på länge, ett beslut som kommer ge mig möjlighet till än mer syglädje! 
Ni kommer bli varse så småningom! 

Må gott!
Heléne

1 kommentar:

  1. Härlig färg kombo tycker jag också!
    Det låter spännande med din framtid och mer syglädje. Lycka till!!

    SvaraRadera