fredag 12 juni 2015

Vilken vecka!

Förra fredagen tog dottern studenten, hon har gått Bygg och anlägg måleri. Så hela förra helgen gick i studentens tecken

Sen på tisdag fyllde min systerson Petter år och på onsdag fyllde mamma år. På torsdagen var det min examensdag så nu är jag helt klar med skolan

Idag blev jag överraskad på jobbet med bubbel och jordgubbar, det tyckte jag var så gulligt! 

Å ikväll har jag försökt varva ner inför morgondagens kungabröllop! Det gjorde jag med att virka klar ponchon

Den är virkad i Nepal mönstret heter Drops 119-12. Garnet har jag köpt hos Kaki i Åre i deras webbshop, snabb leverans och jättefin service!
Det blir fler för jag har beställt mer garn!

Må gott
Heléne

3 kommentarer:

  1. Grattis till din examen! Jag förstår att du måste vara stolt och lättad att det är över. Önskar en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till din färdiga examen! Kram

    SvaraRadera
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvaraRadera