tisdag 25 november 2014

Vetehjärta

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Igår kväll blev det lite annat än jag tänkt dock inte till det sämre, men ett vetehjärta fick jag till. Jag glömde skriva igår att jag köper vetet på hälsokost, det är ekologiskt dels för att det känns bättre men framförallt för att det inte luktar så som vetet från de stora kedjorna gör. 



Det här hjärtat är lite större och innehåller 1kg vete, jag brukar även göra lite mindre som jag fyller med 0,5kg vete.

Önskar er en trevlig tisdag, jag ska hänga lite över psykologiböckerna men varva med lite sömnad. 

Må gott! 
Heléne

1 kommentar:

  1. Så fiffigt! Och jag kan tänka mig hur skönt det är att sticka ner ett par frusna händer i ett sådant fint och varmt hjärta. Tack för att du visade bild så jag fattar:)))

    SvaraRadera